نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
واكنش ماروتا به شایعه حضور رونالدو در یووه

واكنش ماروتا به شایعه حضور رونالدو در یووه

 

هیچ چیز در این شرایطِ هیجان‌انگیز و در هیاهوی رسانه‌ای انتقال كریستیانو رونالدو به یووه با اهمیت‌تر از نظر جوزپه ماروتا مدیر ورزشی یوونتوس نیست. شاید بسیاری از تیفوسی‌های بیانكونری بیش از آنكه منتظر واكنش خود رونالدو به شایعات روزهای اخیر باشند، در انتظار موضع مدیران باشگاه هستند تا بلكه بتوانند باور كنند كه آیا اساساً ماجرای «رونالدو ― یووه» حقیقت دارد یا نه.

 

خبرنگار روزنامه كوریه‌ره دلا سرا برای یافتن سرنخی از موضع‌گیری مدیران یووه در خصوص این شایعه به سراغ ماروتا رفته و سكوت او را در خصوص اخبار روزهای اخیر شكسته است. طبق گفته خبرنگار كوریه‌را، ماروتا در مقابل پرسش «حضور رونالدو در یوونتوس؟ » با خنده‌ای آهسته پاسخ داده است:

 

فعلاً فقط یك پیشنهاد است! باشگاه یوونتوس بر این باور است كه انجام این انتقال از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست اما در عین حال به دقت و با بررسی دقیق در حال بررسی جوانب مختلف آن است.

 

با اینكه هنوز صحت این اظهارنظر از سوی ماروتا در هیچ رسانه دیگری عنوان و یا تأیید نشده اما این روزنامه پرتیراژ میلان مدعی است این مصاحبه كوتاه توسط خبرنگار ویژه این روزنامه در آخرین دقایق پیش از ارسال فایل‌های نشریه به چاپخانه انجام شده است.

 

خبر انتقال قریب‌الوقوع كریستیانو رونالدو از رئال‌مادرید به یوونتوس اصلی‌ترین و پرشمارترین خبر امروز تمامی رسانه‌های مكتوب و اینترنتی ایتالیا است. حضور این بازیكن نه تنها برای بیانكونری‌ها بلكه می‌تواند توجهات فراوانی را نیز به رقابت‌های فوتبال در ایتالیا معطوف كند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: